vrijdag 11 februari 2011

Reclame maken voor jou product in Marokko

k ben niet verplan om daar te gaan wonen,maar meschien in de toekomst wel. Mijn ouders hebben daar een grote huis tussen Tetouan en Sebta. Sebta is tussen spanje en Marokko,mijn moeder heeft 10jaar lang een Catering berijf in Amsterdam gehad en na lange ervaring in deze busines ga ik samen met mijn moeder naar Marokko o daar te beginnen, omdat de BUSINES veel beter loopt en mensen geven wel zo 40.000 EURO uit voor een catering. Sebta en tetouan is een stad met veel rijke mensen en geven veel geld uit. Ik ben nu bezig met Tijd schriften maken met mijn fotos, flayers, viste kaartje en ga in Marokko toeren om Reclame te maken voor mijn Bedrijf. Ik ga ook langs bij de Beste Catering bedrijven in Marokko om te kijken wat zij verokpen en wat hun manier van werk is, zo dat ik iets nieuws op de markt breng dat nog niet in marokko is. Ik ga ook langs bij de beste kapper zaken waar Bruiden hun laten opmaken en wedding planners en nog veel meer andere zaken. om Busines met grote bekende bedrijven te doen zal ik hun een voorstel doen dat ik hun in mijn tijdschrijf zal plaatsen en deze tijd schriften zullen over heel marokko worden uit gedeeld, dus op pleken waar de markt goed draait. ik heb veel reacties gekregen van bedrijven die reclame willen maken in marokko voor hun product.JULLIE PRODUCT HEEFT GROTE KANS OM TE GROEIEN IN MAROKKOMensen in Marokko, rijk of arm zijn altijd met hun zelf bezig en vinden het belangerijk om gezond te leven het is echt zo ,ik heb daar famillie vrienden rijk en arm en ze zijn altijd druk bezig met hun gezondheid en alles wat met gezondheid heeft te maken vinden hun intressant. Als een product uit Europa komt of een andere westerse land is het altijd zo, dat hun er van uit gaan dat het product goed is want het komt uit de westerse. Marokko is een land dat als een speer aan het groeien is. Ik ben opzoek naar een baan naast mijn Catering bedrijf, en heb veel reaicties gekregen om reclame te maken voor bedrijven. Als u wel of niet intress hebt laat het me even weten zo dat ik terug kan reageren op andere bedrijvenMvgNasira
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten