dinsdag 29 juni 2010

Zwarte cross investeert in food'

Het Zwarte Cross festival 2010 heeft afspraken met een groot scala aan leveranciers. Daarmee wil het festival bezoekers méér en kwalitatief betere keuzes geven op gebied van food. Zwarte Cross werkte al samen met onder andere Unox en Ola. Nu werken ze ook samen met Monster Energy Drink, van Dobben, Elite Salades & Snacks, New York Pizza, Swirl's, Aviko, Heinz, Pringles en Passoa. De organisatie vond het naar eigen zeggen tijd om stappen te maken in de ontwikkeling van de breedte van het assortiment. Daarnaast wilde organisator De FeestFabriek graag upgrading in het aanbod.Volgens directeur Hendrik Jan de Mari staan producenten te trappelen om mee te werken. 'De animo om mee te werken is groot vanwege het interessante volume en de mogelijkheden tijdens het evenement tot tailor-made en relevante (nationale) uitstraling. De Zwarte Cross wordt deze zomer voor de 14e keer georganiseerd. Vorig jaar waren er 132.000 bezoekers en werd het tot populairste festival gekozen. dinsdag 29 juni 2010, Inga Grievink '
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten